هنگام ورود رهبر معظم انقلاب اسلامي به مجموعه ورزشي سرپوشيده آزادي سنندج که محل ديدار ايشان با خانواده شهدا و ايثارگران کردستان بود اشک در چشمان حاضران حلقه زد و يادمان آمد سخنان جانباز نابينايي که پيش از شروع مراسم گفت: نابينايم اما رهبر را مي‌بينم.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، اين جانباز گفت: مي‌دانم موي سر و محاسن رهبر سفيد شده است.
**ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با خانواده شهدا و ايثارگران استان کردستان اشکي از جنس آه و نگاهي از جنس انتظار داشت.
**خانواده شهدا و ايثارگران کردستان 22 ارديبهشت 88 پس از بيست و يک سال انتظار بار اين بار در قامت رهبري انقلاب اسلامي ديگر با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ديدار کردند.
**اين مراسم با قرائت قرآن کريم توسط محمدصديق صيفي فرزند شهيد صيفي آغاز شد و سپس سميه نيلي فرزند شهيد غلامعلي نيلي متني را قرائت کرد.
**توفيق مرادي فرزند جاويدالاثر، احمد مرادي که ترجمه همه قرآن را طي 10 سال به زبان کردي آماده نشر کرده است، ترجمه آيت‌الکرسي را به زبان کردي خواند و شعري را نيز در وصف رهبري قرائت کرد.
**عبدالحميد فرجي فرزند شهيد حبيب‌الله فرجي از سوي خانواده شهدا و ايثارگران به رهبر معظم انقلاب اسلامي خيرمقدم گفت.
**گروه سرود دانش‌آموزان شاهد و ايثارگر نيز قطعه‌اي را اجرا کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز در بخش آغازين سخنانشان از اجراي آن تقدير کردند.
**زهرا امان‌اللهي فرزند سردار شهيد محمد امان‌اللهي نيز دکلمه‌اي را در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي اجرا کرد.
**ديدار امروز خانواده شهدا و ايثارگران دژ مستحکم دفاع از ايران، انقلاب و اسلام و فصل مرور خاطره‌هاي گذشته بود و برخي نام سيدعلي را زمزمه مي‌کردند.
**فرزند شهيد حاج احمد نوري قاب عکسي را به رييس بنياد شهيد و امو ايثارگران نشان داد که در آن تصوير پدرش در جمع رزمندگان کردستان و با حضور رهبر معظم انقلاب ديده مي‌شد.
وي گفت: پدرم فرمانده محور شويشه بوده است و از حسين دهقان خواست تا به مسايل و مشکلاتش رسيدگي کند.
**هنگامي که رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع خانواده شهدا و ايثارگران حضور يافتند مي‌شد حالت تسکين را در چهره و نگاه بسياري از آنان مشاهده کرد.
**بازماندگان 8 سال دفاع مقدس شعار مي دادند "دسته گل محمدي به شهر ما خوش‌آمدي"، "سلاله محمدي به شهر ما خوش‌آمدي"، "ما همه سرباز توييم خامنه‌اي، گوش به فرمان توييم خامنه‌اي" و "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده".
با اين حال هنگام ورود حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به جمع خانواده شهدا و ايثارگران شور و شعف چنان اوج گرفت که به دشواري مي‌شد شعارها را از يکديگر تشخيص داد.
**در مجموعه ورزشي آزادي پوسترهايي با عکس رهبر معظم انقلاب اسلامي و توصيه‌هاي ايشان درباره ورزش به‌ويژه کوهنوردي به چشم مي‌خورد.
امروز رهبري با خانواده شهدا و ايثارگران ديدار کردند که کلامشان پيوسته بر حضور شهدا در حيات طيبه ملت ايران دلالت داشت و کردستاني‌ها نيز از ايشان به عنوان شهيد زنده ياد کردند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا